A- A A+
Malay Arabic Chinese (Simplified) English Hindi

Piagam Pelanggan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri kedah

logokdh

Bil

Perkhidmatan Utama

Jenis Perkhidmatan

Sasaran

1

Pengurusan Aduan Awam

Mengeluarkan akuan terima kepada pengadu dari tarikh aduan diterima.

1 hari bekerja

Memanjangkan aduan kepada jabatan atau agensi bagi mendapatkan maklumbalas dari tarikh aduan diterima.

3 hari bekerja

Menyediakan laporan aduan yang diterima.

2 kali setahun

Memastikan aduan awam yang diterima diambil tindakan oleh Jabatan Pelaksanaan.

15 hari bekerja

2

Kajian Kepuasan Pelanggan

Memastikan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi Pejabat Setiausaha Kerajaan dilakukan.

1 kali setahun

Menyediakan hasil kajian yang dilakukan bagi dipaparkan secara online dalam laman web Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah.

Dipaparkan selewatnya pada bulan April

3

Lawatan Rasmi ke Wisma Darul Aman

Memberi maklumbalas kepada permohonan untuk membuat lawatan ke Wisma Darul Aman.

3 hari bekerja

4

Pengurusan Perhubungan Pelanggan

Memberikan perkhidmatan helpdesk yang ramah, responsif, cekap dan berkesan serta dinilai melalui system e-Rating dengan memperolehi maklumbalas memuaskan dan cemerlang.

70 peratus daripada jumlah maklumbalas yang diterima memuaskan dan cemerlang.

 

HUBUNGI

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah, Aras 4, Blok B, Wisma Darul Aman, 05503 Alor Setar, Kedah Darul Aman.
Tel: 04-774 4000 | Fax: 04-774 4166
Email: portalkedah[at]kedah[dot]gov[dot]my
korporatsuk[at]kedah[dot]gov[dot]my
Peta Lokasi

Aplikasi KedahApps adalah saluran terbaik bagi rakyat untuk mengetahui berkenaan perkhidmatan awam negeri
  • Votes: 0%
  • Votes: 0%
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:
 
Powered by Sexy Polling
 

PAUTAN

mygoverment-png 1malaysia-png HRMIS msc
MAMPU JPA Puatan  
PENGIKTIRAFAN
ISO